söndag 14 februari 2010

 


Luktpion - Jalopioni  "Red charm"

 
Pion - Pioni "Claire de lune"

DEN
här sidan bara bråkar fortfarande..antagligen ett virus?? 
Vet inte om det är nån vits att komma med mera inlägg här,
jag kanske måste börja om från början..? GRR! Fattar noll på
datorer och virus..försöker få det åtgärdat. Är det nån som vet
vad man kan göra??

Men. Lägger in nå pionbilder här nu i alla fall. Pioner är
en favorit! En enda har jag hittills, Luktpionen "Red charm".
Fantastiskt vacker! 
"Claire de lune" är en korsning mellan svavelpion och luktpion. 
Den måste vara en av dom vackraste och står helt klart på
inköpslistan!

*
Tällä sivulla on edelleen joku vika..virus luultavasti? Mietin 
kannattaako laittaa tänne enää mitään, jos kuitenkin pitää 
aloittaa alusta..? GRR! En ymmärrä yhtään mitään tietokoneista
tai viruksesta..yritän saada homman korjattua.
Tietääkö joku mitä voisi tehdä??

Nohh. Laitan nyt kuitenkin tänne muutama pionikuvaa. Pionit
ovat suosikkeja! Yksi ainut löytyy tällä hetkellä puutarhassani, 
tuoksupioni "Red charm". Komea kuin mikä!
"Claire de lune" on varmaan yksi kauneimmista ja se on
ehdottomasti ostoslistalla! Se on kaukasianpionin ja tuoksupionin
risteytys.





3 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

...hel ljuvliga pioner....

♥Min Eden♥ sa...

Funkar det nu månne? Jag kom in utan problem på min andra dator?!

♥Min Eden♥ sa...

ok...bra :)